Tabung Cik Mia

09 Disember 2013

Avillion Legacy Hotel, Melaka

 Hi! ade mood pepagi ni nak menulis pasal Hotel Avillion Legacy Melaka. Pegi sini sebab ade bengkel SKT yang opis buat. 1st impression pada hotel ini ..cantik! walaupon banyak hotel lain yang cantik tapi boleh dikategorikan cantik la juga..design ala2 rome+antik+english la sikit.. duduk sini utk 3 hari 2 malam.
 
 
Antara kemudahan yang dekat dengan hotel ini ialah, kedai makan yang dekat, jalan kaki jek..stesen minyak depan hotel & ade The Store depan hotel jugak. Nak ke Jonker Street boleh jalan kaki, tapi lenguh la kaki..naik kete lebih kurang 10 minit. Harga pulak start dari RM200++. Ok la tu kan..bilik sederhana besar dan hari-hari akan dibersihkan. Yg paling suke adalah part towel di tukar hari2..sangat la menjaga kebersihan hehehe..

first mesti gambar kamar beradu la..hehe

masuk je hotel..dongak ke atas then Nampak la corak ni..fening pale beta huhu

Cafe

breakfast ni jek..sila jgn percaya kakakaka
 
time dinner talk with PKN

bengkel SKT 2014

Ucapan Aluan by our TPKN (Pengurusan)
 Yang lain-lain ni gambar berjimba kat Melaka...masa yang terluang memang digunakan sebaiknya la huhu. Selain pikirkan skt tahun depan, kena juga piker untuk menghappykan diri supaya tak stress dengan keje :)
 
Beca Hello Kitty..comey :)
 
waiting for live band to perform ...
 
 

best ok sore dieorg...
Berrylicious for zelalyciouss hihi
Deco-deco inside HRC
 
 
Rasanya kena repeat ke Melaka lagi ni..sebab berhajat nak stay kat Casa Del Rio...macam best jek htl tu..strategic cz dekat dengan Jonker Street, Cruise dan HRC..hehe
 
Till then, wassalam.. Bai!


Tiada ulasan:

Catat Ulasan