Tabung Cik Mia

16 Mei 2011

superb SPANX !!

Hola!! lama beno tak menulis di sini. Maklumlah sejak ade baby tecik, mmg tak de masa nak ber'blog' ni..Alkisahnye mcm ni, sejak bersalinkan babyku..seluruh badan-badan ini menjadi gelebeh ye.Sendiri tengok pon seram..hehe Walau pon dh susut, tp bdn jadi lembik. So, bila pakai baju nampak tak de shape la..pastu terbonjol sana sini.. nak try Premium Bea***ful tp harganye mahal bangat.. so dipendekkan cerita, aku terjumpalah pasal benda ni sewaktu men'search' di tenet mengenai pakaian pembentukan badan.. apelagi kalau bukan SPANX.. uols boleh google spanx.com ye ;) dengar2 ramai artis Hollywood yg guna baju ni.. cthnye Oprah, Kim Kardashian.. mmg superb la jadinye badan..more curvy yg penting ye.. and at the same time dapat hide your ugly fat ok!



aku dh order menda ni, nanti bila dah dapat aku akan tepekkan gambo aku sblm n selepas pakai Spanx ni k! pstu haruslah aku jd dealer jual menda ni..hekhekhek :)

superb kan badan setelah memakai Spanx ni, flat giteww ;)

Lepas ni haruslah aku bergaya dgn memakai kebaya..asyik bebaju kurung je pegi opis..haha

Tiada ulasan:

Catat Ulasan